ד”ר גלעד פילמר

ד”ר גלעד פילמר

רופא נשים בכיר ואורוגניקולוג בבית חולים רמב”ם

       

סיים בית ספר רפואה באוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. עבד כרופא צבאי בגדוד שריון ולאחר מכן ביחידה מסווגת בחיל הים. לאחר שחרור מהצבא ד”ר פילמר עשה התמחות ברפואת נשים ומיילדות בבית חולים לנוקס היל ( (Lenox Hill) בניו יורק. זהו בית חולים פרטי שממוקם באזור יוקרתי במנהטן ומקבל את עשירי ניו יורק וידוענים רבים. הבית חולים מדגיש מתן טיפולים מתקדמים וחדשניים וכן שירות אישי. ד”ר פילמר סיים את ההתמחות בהצטיינות וקיבל מספר פרסים על הצטיינות אקדמית וטיפול אישי. בהמשך ד”ר פילמר עשה תת התמחות באורוגניקולוגיה ביוסטון טקסס. התת התמחות הייתה במרכז הרפואי של טקסס (Texas Medical Center) מקום המושך מטופלים הזקוקים לטיפול מתקדם מכל העולם.

לאחר התת התמחות דר פילמר הצטרף לקבוצת האורולוגים הכי גדולה ביוסטון שבבעלותה מספר מרפאות, שירותי מעבדה, הדמיה וכן חדרי ניתוח. שם עבד כגניקולוג כללי ואורוגניקולוג במשך 5 שנים.

ב 2016 ד”ר פילמר חזר לארץ ומאז עובד כרופא נשים בכיר ואורוגניקולוג בבית חולים רמב”ם. כמו כן עובד כגיניקולוג ואורוגניקולוג בקופח מכבי. במכבי אחראי על האורודינמיקה ומתן ייעוצים אורוגניקולוגים בגרנד קניון בחיפה וב”מגה” מוצקין.

ד”ר פילמר נשוי לנועה יש לו ארבעה ילדים, שלוש בנות ובן. ד”ר פילמר נהנה לקרוא ולעשות ספורט. הוא מתאמן ביוגה מסוג ויניאסה יוגה ואשטנגה יוגה מזה כעשר שנים.

 

מה לצפות?

ד”ר פילמר יקשיב לתלונות המטופלת ויעשה בדיקה גיניקולוגית יסודית לקבלת אבחנה מדויקת. הוא ידון עם המטופלת בממצאים באופן מסודר ובכתב. ד”ר פילמר יציע מספר טיפולים לכל בעיה, כולל טיפולים לא ניתוחיים וניתוחיים. הוא ידון במפורט ביתרונות וחסרונות של כל טיפול, התוצאות המצופות וכן הסיבוכים האפשריים. ההחלטה הסופית על הטיפול תהייה משותפת כדי שתתאים באופן מיטבי לאורח החיים של המטופלת, הרצונות שלה והציפיות שלה.

תחומי טיפול

דליפת שתן- לאחר הערכה מפורטת של הסיבות האפשריות לדליפה. נדון בטיפולים האפשריים כולל מעקב טיפול שמרני או ניתוח.

צניחת אברי אגן- דורשת בדיקה אנטומית יסודית. יש אפשרויות רבות לטיפול החל ממעקב בלבד, אפשרויות טיפול שמרניות לא ניתוחיות כולל התאמת פסרי. במקרה הצורך בחירת טיפול ניתוחי המתאים לממצאים של המטופלת. יש מגוון אפשריות ניתוחיות בגישות נרתיקיות ובגישות לפרוסקופיות.

דלקות חוזרות בשתן- אבחון סיבה וטיפול מונע

דימום מחזורי כבד- הערכת הסיבה לדימום ומתן טיפול המתאים לרצון האישה. החל מטיפולים תרופתיים, טיפולים זעיר פולשניים, התקנים, וכלה בניתוחים מסוגים שונים.

כאבי אגן כרוניים- נדרשת הערכה יסודית לצורך קבלת אבחנה. אפשרויות אבחנתיות כוללות כיווץ יתר של שרירי רצפת האגן, תסמונות השלפוחית הכאובה (IC), אנדומטריוזיס נוירופתיה.

טיפול בסיבוכים של ניתוחי רשת קודמים

טיפול גניקולוגי שגרתי- התאמת אמצעי מניעה. התקנת התקן. דלקות שונות, הפרשות טורדניות. כאבים ביחסי מין וכו.

 

ניתוחים

גניקולוגיה כללית

  • כריתת רחם בגישה לפרוסקופית פתוחה או נרתיקית
  • כריתת מיומות בגישה לפרוסקופית או פתוחה
  • היסטרוסקופיה ניתוחית לכריתת מיומות או פוליפים, הפרדת הדבקויות
  • כריתת ציסטות שחלתיות
  • קוניזציה

אורוגניקולוגיה

  • קיבוע הנרתיק עם רשת בגישה לפרוסקופית Laparoscopic sacrocolpopexy
  • תיקון דליפת שתן עם רשת TVT
  • תיקון דפנות הנרתיק וקיבוע כיפת הנרתיק Anterior and Posterior Colporrhphy Sacrospinous
  • ligament fixation
  • הזרקת בוטוקס לשלפוחית
  • סגירת הנרתיק colpocleisis

 

ד”ר פילמר מקבל באופן פרטי וכן דרך ביטוחים כולל הפניקס, מנורה מבטחים, מגדל ואיילון.

סניף חיפה

סניף חיפה

ההסתדרות 55, קניון סינמול (לב המפרץ) קומה 3
טלפון:0733-700-700
פקס: 04-6702492
כתובת מייל:info@sharapplus.co.il

אין סרטונים

אין מאמרים

ימי שלישי בין השעות 16:30-20:00